Visites per a escoles i universitats.

Sant Benet de Montserrat ofereix visites didàctiques per a estudiants escolars i universitaris, a partir del cicle superior de primària.

Visites estudiants montserrat

Programa de la visita.

Les visites per a escoles al monestir de monges de Montserrat inclouen la visita al nostre taller de ceràmica i l’oportunitat de tenir una conversa amb una monja.

La visita permet conèixer com s’organitza la comunitat de monges benedictines i la història del monestir de Sant Benet de Montserrat.

En aproximadament 2 hores els alumnes poden coneixer el monestir, a la muntanya de Montserrat, entendre com viu la comunitat femenina monàstica de Montserrat, conèixer com s’organitza el taller de ceràmica que porta més de 60 anys en funcionament, i aprofundir aprofundir en l’experiència durant una trobada de preguntes i respostes amb una monja, i una pregària en comunitat.

Dades pràctiques.

Poden participar estudiants escolars i universitaris a partir del cicle superior de primària. Les visites estàn plantejades per a grups de màxim 30 persones (més 1 o 2 tutors/educadors per grup).

Qualsevol dia, de dilluns a divendres, menys dijous. Prèvia confirmació amb el monestir.

Es demana un donatiu per grup (forquilla de 5 a 10 euros per alumne).

Possibilitat d´estada nocturna.

Si voleu, podeu sol·licitar una estada a l’hostatgeria monàstica, fent nit a Sant Benet.

Més informació.

Informació addicional sobre les estades: El programa inclou la visita guiada al taller de ceràmica, al monestir i la conversa amb una monja. Per a més informació, visita aquest enllaç (click aquí), o escriu a visites@monestirsantbenetmontserrat.cat

Viu una experiencia única, irrepetible i significativa!

Cistella de la compra
×